Tlačové správy

Najväčší slovenský výrobca tieniacej techniky K-system dáva na svoje špičkové vonkajšie žalúzie 5-ročnú záruku

Nie je veľa firiem, ktoré si dovolia na svoje výrobky dávať viac ako zákonom stanovenú dvojročnú záruku. K-system, s. r. o., Žiar nad Hronom, ktorý je najväčším výrobcom širokého sortimentu tieniacej techniky, dáva na svoje špičkové vonkajšie žalúzie typu Prominent dokonca päťročnú limitovanú záruku

Ilustračný obrázok k článku Najväčší slovenský výrobca tieniacej techniky K-system dáva  na svoje špičkové vonkajšie žalúzie 5-ročnú záruku
Zdroj: Dnes24.sk

Deklaruje tak vysokú kvalitu a funkčnú spoľahlivosť svojich produktov. Súčasťou je aj záručný a pozáručný servis.

http://www.kvalitnetienenie.sk/…na-trhu.html

Andrea Kúdelová, vedúca divízie obchodu a marketingu K-system, s. r. o., k tomu uvádza: „K-system je na trhu už takmer štvrťstoročie a ako prvý slovenský výrobca vždy ponúkal koncovým zákazníkom vyššiu záruku ako povinnú, dvojročnú. V posledných dvoch rokoch spoločnosť K-system ďalej dokazuje vysokú kvalitu svojich výrobkov. Ako jediný výrobca tieniacej techniky na Slovensku poskytuje dokonca 5-ročnú limitovanú záruku na exteriérové žalúzie typu Prominent. Záruka sa vzťahuje iba na výrobky zakúpené v Štúdiu tieniacej techniky K-system. Tomuto rozhodnutiu predchádzala starostlivá analýza reklamácií, ktorá preukázala vysokú kvalitu produktov značky K-system. Ak bol výrobok správne zameraný, vyrobený a namontovaný a bola venovaná potrebná starostlivosť technickému riešeniu, nemá sa čo pokaziť. Všetky podrobnosti o poskytnutí 5-ročnej záruky sú uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach, s ktorými je zákazník oboznámený pred uzavretím Zmluvy o dielo. Týmto spôsobom naša spoločnosť posúva úroveň služieb poskytovaných zákazníkom o krok vpred. Môžem povedať, že dlhú životnosť a vysokú kvalitu vstupných komponentov preukázalo aj naše testovacie zariadenie, s ktorým mala verejnosť možnosť oboznámiť sa na výstave Nábytok a bývanie v Nitre. Výsledky merania dokonca preukázali, že skutočná životnosť exteriérových žalúzií K-system niekoľkonásobne prekračuje novú záručnú dobu.“

Z pohľadu životného cyklu budovy sa napríklad nielen okná, ale aj exteriérové tienenie, len málokedy menia alebo opravujú častejšie ako raz za dvadsať-tridsať rokov. Je teda určite namieste venovať pozornosť aj takému sortimentu, ako sú žalúzie a investovať do kvalitného výrobku s čo najdlhšou zárukou. Najmä ak ide napríklad o nový rodinný dom s výhľadom bývať v ňom desaťročia s čo najnižšími výdavkami na prípadné opravy či výmeny.

Pre získanie 5-ročnej limitovanej záruky však zákazník musí splniť určité podmienky. V Štúdiách tieniacej techniky K-system v Bratislave, Banskej Bystrici, Nitre, Košiciach a v Žiari nad Hronom spoločnosť ponúka služby, ktoré zákazníkovi pomôžu už od začiatku pri výbere druhu žalúzií. Štúdiá tieniacej techniky využívajú služby vlastných, kvalifikovaných montážnych pracovníkov, ktorí žalúzie odborne namontujú na okná. Len v takom prípade možno pri prípadných reklamáciách naplno využiť podmienky záruky. V takomto prípade všetky opravy, výmeny (vrátane nákladov na výjazd) vybavuje spoločnosť bezplatne.

„Každý zákazník Štúdia tieniacej techniky, ktorému namontujeme exteriérové žalúzie, dostane od nás servisnú knižku, ktorá zvyšuje hodnotu jeho nehnuteľnosti. Konkurencia síce ponúka napríklad 4-ročnú záruku, ale tu je dobré upozorniť na to, že tieto firmy dávajú záruku iba na nepohyblivé časti a neupozornia zákazníka, že záruka nad rámec štandardnej dvojročnej záručnej doby znamená, že im síce vymenia diely alebo dodajú nový materiál, ale zákazník si musí hradiť kompletné náklady spojené s demontážou a opätovnou montážou a dopravou. To u nás ako u výrobcu, ktorý má náhradné diely a vyrába žalúzie, odpadá. Servis robíme priamo na mieste, takže zákazník nezostane v sezóne napríklad tri týždne bez žalúzií,“ upozorňuje A. Kúdelová.

Dodáva, že zákazník sa na stránke firmy www.ksystem.sk/sk/servis/ dozvie všetky informácie potrebné pre uplatnenie reklamácie alebo objednaní opravy v záručnej dobe. „Ak potrebujete zabezpečiť opravu v záručnej dobe, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený Reklamačný/servisný list, ktorý si na tejto stránke stiahnete, alebo použite elektronický formulár, ktorý je k dispozícii na uvedenej stránke. Nezabudnite uviesť číslo vašej objednávky a presne popísať reklamovanú chybu, aby bolo možné identifikovať problém a zvoliť najvhodnejšie riešenie. Upozorňujeme zákazníkov, že bez dokladu o kúpe a čísla objednávky uvedeného na faktúre nebude reklamácia prijatá. Servisnému pracovníkovi je potrebné sa preukázať dokladom o kúpe reklamovaného výrobku pred odstránením poruchy na mieste u zákazníka. V prípade, ak montáž zabezpečovala firma K-system, môže byť oprava vykonaná priamo u zákazníka. Ak bol výrobok dodaný bez montáže spoločnosťou K – system, je potrebné poškodený výrobok doručiť do sídla spoločnosti, alebo do najbližšieho štúdia tieniacej techniky. Pokiaľ montáž výrobkov spoločnosti K-system zabezpečoval iný subjekt, je potrebné si reklamáciu uplatniť u tohto subjektu, ktorý po posúdení reklamácie môže zveriť vykonanie záručného servisu spoločnosti K-system. Samozrejmosťou je, že firma poskytne aj pozáručný servis na základe platného cenníka,“ uzatvára A. Kúdelová.

Ďalšie informácie nájdete na: www.ksystem.sk

e-mail: info@ksystem.eu, tel: 045 / 672 60 50

Najväčší slovenský výrobca tieniacej techniky K-system dáva  na svoje špičkové v
4
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM